غیر فعال کردن بارگزاری اولیه
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور
  • تنها نهاد مالی حامی تولیدات جامعه ی عشایری کشور

پیام رئیس سازمان امور عشایر ایران به مناسبت 15 مهر "روز ملی روستا و عشایر"

رئیس سازمان امور عشایر ایران به مناسبت 15 مهرماه "روز ملی روستا و عشایر" با صدور پیامی از نقش ارزنده عشایر و روستائیان در تولید و تامین امنیت غذایی کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، رئیس سازمان امور عشایر ایران به مناسبت فرارسیدن 15 مهرماه "روز ملی روستا و عشایر" پیامی صادر کرد. شایان نادری  در  پیام خود آورده است: عشایر و روستائیان کانون های تولید و تامین امنیت غذایی هستند و نقش بدون جایگزینی در بخش دامداری و کشاورزی کشور دارند.

 پیام رئیس سازمان امور عشایر ایران به شرح زیر است:

به نام خدا

عشایر و روستائیان عزیز کانون های تولید، اقتصاد مقاوتی، تامین امنیت غذایی و رونق اقتصادی کشور هستند و نقش بدون جایگزینی در بخش دامداری و کشاورزی کشور دارند. از همین رو در تقویم کشور برای نکوداشت و تقدیر از خدمات ارزنده آنان، 15 مهرماه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی "روز روستا و عشایر" نامگذاری شده است.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یازده هزار و 200 شهید عشایری کشور به ویژه سیدِ شهدای عشایر "شهید سپهبد قاسم سلیمانی،  فرارسیدن "روز روستا و عشایر" را به جامعه عشایری و روستائیان سخت کوش و زحمتکش کشور تبریک عرض می کنم و از زحمات و نقش ارزنده آنان در تولید، خودکفائی، تامین امنیت غذایی و تقویت اقتدار ملی قدردانی می نمایم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق هرچه بیشتر در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و توسعه و آبادانی کشور مسئلت می نمایم.

 

                                                                                                                                                                                   شایان نادری

                                                                                                                                                                          رئیس سازمان امور عشایر ایران

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

ارسال نظر